VPN PLD -> PLD <- Windows

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 4 Lis 2003, 10:20:43 CET

> Tu masz świetnie opisane:
> http://openvpn.sourceforge.net/install32.html
> Example running a point-to-point VPN

Juz mi prawie dziala... ;-)

> I radził bym 1.5beta12 - sporo poprawek było.

Probowalem ze speca to zbudowac, ale on wymaga jak dobrze pamietam
openssl-devel 0.9.7a czy cos takiego. Probowalem to tez ze speca zbudowac,
ale znowu wywalilo mi sie na czyms. Zobacze dzisiaj wieczorem, moze sie uda,
a jak nie to podesle na czym mi sie zatrzymuje.

Ps. A moze ktos ma zbudowana wersje 1.5beta2 dla PLD 1.1 ?? I chyba openssl
ten jakis nowy. No albo moze mi to ktos zbudowac ?? Jesli tak to poprosil bym
na architekture i686 i na i586.

Dziekuje.

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.