Motorola SB4100 na USB (OT)

Frazir frazir w dami.pl
Wto, 4 Lis 2003, 10:36:33 CET

Użytkownik Grzegorz Pietrzak napisał:

> Hmm, podobno ostatnio to czesi do .pl przyjeżdżają na zakupy.
> Teraz to pewnie do .sk lepiej...

Ale wrocmy do tematy zakladam ze wlasnie dostalem modem instaluje se PLD
z MINI-ISO i nawet RTFM http://info.dami.pl/linux/sb_linux.pdf co z tego
  jak t nic nie daje po instalacji mam w kompie karte eth rlteka na
module 8139too ale specjalnie jej nie instaluje... wg pdf'a powinienem
zrobic tak :
[root w localhost root]# ifconfig
co daje tylko
lo .... zadnego innego interfejsu :-)
nasptepnie pomija /etc/inid.d/usb start [nie ta wersja linuxa] :)
nastpenie
[root w localhost root]# ifconfig eth1
i dostaje blad bo nie mam czegos takiego i tu madre zdanie
"oznacza to że niestety coś jest nie tak i naleźy zacząć od początku.
czyli co petla ma sie powtarzac mam caly czac popelniac blad nie nie cos
jest nie tak ...
ale lece dalej
lsmode | grep usb-uhci
modprobe usb-uhci
no ale to mnie rozwala
"2. Uaktywianmy moduł obsługujący modem kablowy MOTOROLA"
modprobe CDCEther
i tu tez blad bo skad go ma sie niby system wytrzasnac :)
i po tym powinno wszystko dzialac ... Moze ktos mi pomoze :-) pozdrawiam