VPN PLD -> PLD <- Windows

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 4 Lis 2003, 11:16:44 CET

> Hmmm... na ep09 openvpn.spec z HEAD sie buduje po zmianie
> tego BR'a na 0.9.6k - czyli wyglada ze to "sztuczny" BR
> z serii "ten spec na Ra nie ma prawa sie budowac" ;>

OK to bogatszy o nowe informacje zabralem sie do budowania...
Teraz mam:

poul w penetrator SPECS]$ ./builder openvpn.spec
M openvpn.spec
# $Revision: 1.23 $, $Date: 2003/11/04 09:53:46 $
openvpn-1.5_beta13.tar.gz having proper md5sum already exists
błąd: niespełnione zależności:
        autoconf jest wymagany przez openvpn-1.5-0.13.1 w 2.4
        automake jest wymagany przez openvpn-1.5-0.13.1 w 2.4
        lzo-devel jest wymagany przez openvpn-1.5-0.13.1 w 2.4
Error: package build failed. (no more info)
[poul w penetrator SPECS]$

Czyli musze dopoldkowac wymagane pakiety ??
Dopoldkowac z roota ?? Bo z tego co juz przetestowalem poldek nie chce niczego
instalowac, jak jest ktos uruchomiony przez zwyklego usera. W sumie slusznie
;-)

No ale pytanie. Czy trzeba te zaleznosci instalowac ?? Wydaje mi sie ze tak,
ale wole sie zapytac ;-)

Ps. Jak widac nie buduje sobie z root'a, wiec chyba nauka i czytanie waszych
wypowiedzi nie idzie w las... ;-)

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.