resucecd i kopiowanie

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Wto, 4 Lis 2003, 14:38:38 CET

[04 listopad, 2003] Michał Margula napisał:

>witam!
>
>	chcę przerzucić dane z notebooka (kompletną partycję) na komputer
>stacjonarny. nie mogę z nich wyciągać dysków. chcę to zrobić za pomocą
>rescuecd - ale co dalej? musi to się dziać "w locie" (tzn. nie że przerzucę
>tara z danymi na dysk i tam go rozkompresuje, nie ma na to miejsca). chodzi o
>transfer via ethernet.

stacjonarny:	nc -l -p <port> > obrazek.img
notebook:	dd if=/dev/dysk | nc <stacjonarny> <port>

Jak notebook wróci do ciebie, to w drugą stronę:

notebook:	nc -l -p <port> | dd of=/dev/dysk
stacjonarny:	cat obrazek.img | nc <notebook> <port>

--