VPN PLD -> PLD <- Windows

Pawel Koska poul w pf.pl
Wto, 4 Lis 2003, 14:48:51 CET

> kernel-headers ?

Tak, to bylo to.

Przy okazji napisalem maly artykulik jak przebiegaly moje boje z CVS.
Artykulik jest tutaj:
http://www.pld-linux.org/Members/PouL/MojPLD/spec/view

Wiem ze sa strony opisujace budowanie z CVS, ale obiecalem ze jak bedziecie mi
pomagac, to bede pisal "teksty poczatkujacego dla poczatkujacego".
No ale jako ze jest to pisane przez poczatkujacego, to prosil bym o ew.
przeczytanie, zweryfikowanie i ew. wskazanie co jest zle i co nalezalo by
porawic.

Ps. Jutro jak znajde ze 2-3 godzinki wolnego czasu i bede mial support ze
strony pld-users-pl to postaram sie zrobic opis jak zestawic VPN przy pomocy
openvpn ;-)

Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.