k3b

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 4 Lis 2003, 15:41:25 CET

Dnia wto 4. listopada 2003 09:22, grzes napisał:

> Ktoś się odgrażał (tu albo na betatesters)

Tu i był to zapewne blues.

> że to pójdzie na buildery, ale narazie cisza...

Poszło, przewróciło się i leży:

http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=10&ok=0&ns=0&cnt=16&off=32&id=39b37f69500659116b81e39f74b404f8&action=text

wygląda na prosty błąd, ale nie wiadomo, czy dalej nie ma jakiś nietrywialnych
komplikacji. Niestety nic z tym nie zrobię - nie mam kompa z Ra i nagrywarką
(razem), nie używam k3b - nie ma sensu, żebym się do tego dotykał.

> Pozdrawiam
Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner