xcdroast.spec RA-branch

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 4 Lis 2003, 16:45:37 CET

Dnia wto 4. listopad 2003 15:52, Tomasz Wittner napisał:

> E, jakość reakcji jest do bani - jest dostępna nowsza wersja (pardon nowsza

Jakość to jakość a czas reakcji to czas reakcji.
Był spec w CVS z RA-branch który był o kdp a teraz jest dobry.
Więc to chyba dobrze?

> alfa) programu. Wpisać nowszą wersję do źródeł to nie problem - problem
> polega na tym samym, jak z k3b - nie mam konfiguracji sprzętowo-programowej
> (Ra + CDRW) do testów i nie używam nakładek (tzw. brak możliwości i
> motywacji ;-))) ). Możesz spróbowac włożyć nowsze źródła do speca (jeżeli
> aktualna wersja na RA-branch Ci nie pasuje i chcesz spróbowac nowszej),
> wywalić ew. nie nakładające się pacze itd, itd (w sumie zrobić sobie samemu
> od a do z, skoro już bawisz się w budowanie).

Nooo niewiem czy to poradzę ale spróbuję.
Szukam nakładki która obyłaby się bez ide-scsi.
Poza tym szukam czegoś co pomoże mi dodając nową
sesję do płyty zmienić zawartość starego TOC.
Może ktoś wie jak to zrobić bez pomocy pomocników graficznych?!?

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy