xcdroast.spec RA-branch

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 4 Lis 2003, 16:58:59 CET

Dnia wto 4. listopada 2003 16:45, Grzegorz Pietrzak napisał:
[...]
> Nooo niewiem czy to poradzę ale spróbuję.
> Szukam nakładki która obyłaby się bez ide-scsi.
> Poza tym szukam czegoś co pomoże mi dodając nową
> sesję do płyty zmienić zawartość starego TOC.
> Może ktoś wie jak to zrobić bez pomocy pomocników graficznych?!?
http://debian.e-legionowo.pl/ - był jakiś opis konsolowych narzędzi, m.in. jak
za ich pomocą zrobić mutisession (niektórzy jednak twierdzili, że "to nie
działa wg tego opisu"), ale serwer tej strony "nie działa". "Uchowała" się
póki co kopia z googli:
http://www.google.pl/search?q=cache:NmJC36v_sG8J:debian.e-legionowo.pl/show.php%3Furl%3DBurnCD+debian+kaczy+nagrywanie&hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-8
Wszystkiego z tej strony "nie  przerabiałem", ale okazała się on adla mnie
pomocna (znaczy przestałem po jej lekturze używac nakładek graf. na mkisofs i
cdrecord ;-) ).
> Pozdrawiam
Ja również,
--