Jaki klient poczty ?

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 7 Lis 2003, 13:54:47 CET

Moi drodzy,
właśnie robię sobie nowy komputerek jako stację roboczą,
oczywiście będzie na nim Ra + 2.4.22-1 + ...
bo poprzedni Mdk 9 i już mi zbytnio obrzydł,
i tu pytanka, co mi poradzicie :
- manager okienek : dotychczas działałem na KDE
- klient poczty : dotychczas Kmail, mam kilkadziesiąt folderów poczty
średnio po kilka tysiecy maili w każdym, to na mailbox.
Wooolno działa, czy przezucic na maildir i konwertowac maila,
czy też poradzilibyscie mi innyego klienta - ale nie mozille i nie evolution.
Coby był pod X'y - lubię bardziej od mutt'a :-)

A maszynka to PII 266 MHz i 128 MB RAM i 20 GB hdd IDE.

Będę wdzięczny za sugestie, bo siadam właśnie nad nim.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej