Jaki klient poczty ?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 7 Lis 2003, 13:56:25 CET

Dnia piątek 07 listopad 2003 13:54, Adam Jurkiewicz napisał:
> Moi drodzy,
> właśnie robię sobie nowy komputerek jako stację roboczą,
> oczywiście będzie na nim Ra + 2.4.22-1 + ...
> bo poprzedni Mdk 9 i już mi zbytnio obrzydł,
> i tu pytanka, co mi poradzicie :
> - manager okienek : dotychczas działałem na KDE
Takiego pytania lepiej nie zadawać, jesli nie chcesz wywołać kolejnej wojny
;-) Ja używam KDE (na różnych maszynach, zarówno na 2xAthlon jak i na
K6-2/500), ale nie twierdzę, że jest najlepszy. Na innym kompie (K5/133 mam
IceWM-a). I tak każdy używa tego, co lubi.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498