Zwis syloga

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 5 Lis 2003, 12:04:38 CET

	Mam na szrot-serverku sysloga ktory ostatnio sie zwiesil. W
zwiazku z tym mam dwa pytania:
	1 Czy jest mozliwe, ze byl to atak? Mam zablokowane porty: 111,
137, 138, 139, 515, 525 i 2049.
	2 Na skutek wyzej wspomnianego zwisy nie bylem w stanie zalogowac
sie przez ssh. Z ciekawostek same servisy chodzily. Moglem wejsc na
strone, zestawic polaczenie przez ssh tzn. autoryzowal sie ale potem nic.
Dzialal DNS. Czy jest jakis sposob na to by mozna bylo ztrobic cos zdalnie
z taka maszyna? Czy telnetd by cos pomogl? Ogolnie czy jest jakis servis
do zdalnego logowania ktory by to "przezyl"?

Pozdrowka

--