Neostrada - Thomson.

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Śro, 5 Lis 2003, 16:27:07 CET

On Tue, 4 Nov 2003 00:02:37 +0100 (CET)
Ryszard Mielcarek <crazy w rudy.mif.pg.gda.pl> napisał(a):

> Witam.
>
> Walcze z Neostrada od dluzszego czasu.
> Kernel 2.4.22 z wkompilowana obsluga modemu speedtouch.
> Plik z konfiguracja ppp - zerzniety z FAQ na pld-linux.org
> Startuje: pppd call neostrada
> i w logach przelatuje:

brałeś z speedtouch.sf.net rzeczy, ja bym radził pobierz z tąd:

www.speedtouch.neostrada.pl

i zastosuj się do tego co napisane (run_modem z jednego
pakietu, pppoa3 z drugiego !), mi ruszyło od razu !
(dziwne co ? Ja też byłem pod głębokim wrażeniem)

pozdrawiam
Grzegorz