postawienie serwera na pld

MIShKA mishka w people.pl
Śro, 5 Lis 2003, 19:42:35 CET

nie wiem czy na twardo poprostu nic nie moge wpisac z klawiatury
ctrl+alt+del tez nie dziala ale na akrenie nie ma zadnych sladow zawisu -
kursor miga

a w logach to nie wiem musialbys podac jak to sprwadzic i ktore (pamietaj to
moj pierwszy raz linuxem : )

jeszcze jedno czy jezeli podczas instalacji ustawiam recznie siec i podaje
wszystko jak trzeba to czy po zainstalowaniu powinno wszystko dzialac? - jak
to sprawdzic na konsoli?

ps wlasnie instaluje sysytem od nowa wiec logow narazie nie bedzie

----- Original Message -----
From: "Marek Ciesielski" <marekc w klub.chip.pl>
To: "Eksploatorzy PLD Linuksa" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Wednesday, November 05, 2003 7:36 PM
Subject: Re: postawienie serwera na pld

On Wed, 5 Nov 2003 19:25:25 +0100, you wrote:

>witam nawet nie wiem czy to do kogos dojdzie bo pierwszy raz zadaje pytanie
na grupie dyskusyjnej tak jak i pierwszy raz zainstalowalem system linux i
jest to PLD przyznam ze poszlo latwo :)
>teraz zamierzam zainstalowac siec i uruchomic neo na usb i jesli ktos z Was
juz to zrobil prosilbym o napisanie pokolei co i jak
>przyznam ze czytalem juz o tym sporo ale jak narazie nie daje sobie razy
nawet z podłaczeniem sie do sieci.

http://pld.linux.edu.pl
http://www.pld-linux.org sekcja FAQ + wyszukiwanie

>aha i jeszcze jedno dlaczego pld co chwile wiesza sie jak przelanczam sie
pomiedzy konsolami???

ale tak na twardo? czy coś widać w logach?

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl
  |   | |     ciesiel w jabber.uznam.net.pl; GG: 3809029
  |   | |     http://klub.chip.pl/mc_540ddc

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
http://pld-linux.org/FAQ/