postawienie serwera na pld

grzes grzespt w pf.pl
Śro, 5 Lis 2003, 21:34:00 CET

Dnia śro 5. listopada 2003 19:25, MIShKA napisał:
> witam nawet nie wiem czy to do kogos dojdzie bo pierwszy raz zadaje
> pytanie na grupie dyskusyjnej tak jak i pierwszy raz zainstalowalem
> system linux i jest to PLD przyznam ze poszlo latwo :) teraz
> zamierzam zainstalowac siec i uruchomic neo na usb i jesli ktos z Was
> juz to zrobil prosilbym o napisanie pokolei co i jak przyznam ze
> czytalem juz o tym sporo ale jak narazie nie daje sobie razy nawet z
> podłaczeniem sie do sieci.

czesc no to jak już zainstalowałes to pld to fajnie a jeszcze fajniej że
to pierwszy raz i że pierwszy raz piszesz na listę dyskusyjną a z PLD
to czemu nie miało by być teraz łatwo trudno to było jak nie było
instalatora i prowizoryczny podpowiadacz tylko podpowiadał ale też się
dało zainstalować a sieć już też nie jeden zainstalował i newet neo na
usb co jest w coraz większej ilości teksów opisane na www.pld-linux.org
i jak można zauważyć też nie jest to trudne jak i inne sprawy pod PLD.

> aha i jeszcze jedno dlaczego pld co chwile wiesza sie jak przelanczam
> sie pomiedzy konsolami???

aha i jeszcze jedno napisz może coś więcej o tym zawieszaniu się PLD
przy przełączaniu się pomiędzy konsolami bo dyżurni wróżbici już dawno
nie mogą poznajdować dyżurnych kryształowych kul do przewidywania
przeróżnych dziwnych działań różnego sprzętu i oprogramowania na nim
zainsta^H^H^H^H^H^H^H zapoldkowanego.

cześć
P.S.
o matko boska jak ciężko tak jednym tchem...
uff, koniec.
--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy