cdrtools.spec

grzes grzespt w pf.pl
Czw, 6 Lis 2003, 00:07:56 CET

Dnia czw 6. listopada 2003 00:04, grzes napisał:
> Na jednej maszynie gdzie właściwie prawie czyste Ra i 2.2.25
> najnowsze cdrtools i xcdroast poszło bez problemu a teraz na moim
> athlonie 1700 + 2.4.20 własnej produkcji (ze spec-a) nie chce...
> chyba to jest istotne:
>
> <output>
> configure: error: C preprocessor "/lib/cpp" fails sanity check
> See `config.log' for more details.
> make[1]: *** [../incs/amd_athlon-tm-_xp_1700+-linux-cc/rules.cnf]
> Błąd 1 </output>
>
> Ale z tego co w config.log to już sam nie jestem w stanie nic
> zrozumieć. Może mi ktoś podpowiedzieć coś?
Rozpędziłem się...
Mogę to gdzies wystawić lub przesłać na listę...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |