zwis przy zmianie driverów

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Śro, 5 Lis 2003, 23:54:19 CET

Próbowałem zmienić sterownik karty sieciowej i w związku z tym wyłączyłem
interfejsy sieciowe:
ifdown eth0
ifdown eth1
po czym chciałem usunąć z jądra sterownik:
rmmod 3c59x
no i się nie doczekałem:
Nov  5 23:37:42 serwerek kernel: unregister_netdevice: waiting for eth0 to
become free. Usage count = 2
(co kilka sekund taki komunikat).

Co gorsza nie można tego przerwać killall -9 rmmod ani nic innego z tym
zrobić. Nawet reboot nie przebiegał jak należy, trzeba było wymusić reset.
Dlaczego tak się dzieje i co z tym można zrobić? Dodam jeszcze że taka sama
sytuacja była dla modułu 8139too z tym że (o ile pamiętam) to wtedy nie było
komunikatu o unregister_netdevice. TIA

Tomek