ImageMagick co JPEGow nie zna...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 6 Lis 2003, 08:48:22 CET

On Thu, 6 Nov 2003, Artur Frysiak wrote:

> [...]

> rpm -qa ImageMagick\*
> ImageMagick-coder-jpeg-5.5.7.11-1

Ech, tak to jest - zrobiłem w poldku upgrade ImageMagick-*, nie
przypuszczając że obsługa podstawowych formatów poszła do innych pakietów.
Zmyliło mnie to że GIF jest z definicji, więc myślałem że po prostu przez
coś się JPEGi nie wkompilowały... Dlaczego tak dziwnie?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl