Kernel z CVS ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 6 Lis 2003, 14:30:13 CET

Witam.

Jako ze udalo mi sie nauczyc, jak budowac pakiety z plikow spec, postanowilem
sobie cos pobudowac. Zajrzalem na http://cvs.pld-linux.org/ poprzegladalem
sobie i zauwazylem ze jest kernel.spec
Wiec sciagnelem go sobie, sciagnelem src  i zaczelem go budowac...
Nie dawalem zadnych doatkowych parametrow... uznalem ze nie potrzeba.
No ale mam pytanko.
Czy mozna jakos poustawiac by jadro nie kompilowalo sie z np. obsluga ATM, bez
USB, i innych nie potrzebnych mi rzeczy ??

Ps. ile mniej wiecej czasu sie kompiluje jadro na 2xP100Mhz ?? Mi sie
kompiluje od wczoraj i nie widze by chcialo sie skonczyc :-(

Hmm... mozna kompilowac na i686 jadro dla i586 ?? Jak to zrobic ??
A mozna odwrotnie ?? na i586 kompilowac cos dla i686 ??

Pozdrawiam
Pawel

--
O Muad'Dibie powiadamy, ze udal sie w podroz do krainy, gdzie stapa sie nie
zostawiajac sladow.