Zdychajacy clamav

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 6 Lis 2003, 15:14:57 CET

On Thu, 6 Nov 2003, Mateusz Korniak wrote:

> Cóż to ja jestem posiadaczem szczęśliwej maszyny na Ra:
>
> [root w beauty /root]# uptime
>  10:50am  up 32 days, 52 min,  2 users,  load average: 0.00, 0.02, 0.00
> [root w beauty /root]# /etc/rc.d/init.d/clamd status
> clamd (pid 3982 3979 3960) jest uruchomiony...
> [root w beauty /root]# rpm -q clamav
> clamav-0.60-4

Mam tego samego clama i ruch u mnie jest micro (10 maili dziennie) i
zdycha. Moze sie nudzi? A tak pzy okazji to jesli masz mksa to clam i tak
z reguly nic nie robi wiec nie jestem  pewien czy trafic moze tu jakos
wplywac.

Pozdrowka

--