Kernel z CVS ??

Pawel Koska poul w pf.pl
Czw, 6 Lis 2003, 15:40:59 CET

Dnia czw 6. listopada 2003 14:52, Stacho Pal napisał:

> Mój PIIIx450MHz (64MB RAM) potrzebuje 3.5 godziny.

Ja w tym 2xP100 mam 96 RAM.
Ale jak kompilowalem na Cel850 + 512RAM to smigalo az milo... ze 4 razy
kompilowal jadro jednego dnia ;-)

> Trzeba mieć zainstalowane na tym kompie pakiety dla i586 i użyć
> przy budowniu opcji '--target=i586' lub gdzieś tam rpmmacros poprawić.

Hmm... to bede musial troche poczytac i moze cos z tym zrobie... Jak sie uda
to moze i napisze maly faq na http://www.pld-linux.org/
Przeciez to jest nie do pomyslenia by kompilowac jadro caly dzien... trzeba
wykorzystac wolne zasoby mocniejszej maszyny ;-)

Pawel