Kernel z CVS ??

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 6 Lis 2003, 16:04:16 CET

On Thu, Nov 06, 2003 at 02:30:13PM +0100, Pawel Koska wrote:
> Czy mozna jakos poustawiac by jadro nie kompilowalo sie z np. obsluga ATM, bez
> USB, i innych nie potrzebnych mi rzeczy ??

Zrobic  wąłsny konfig ? ale po co ..

> Ps. ile mniej wiecej czasu sie kompiluje jadro na 2xP100Mhz ?? Mi sie
> kompiluje od wczoraj i nie widze by chcialo sie skonczyc :-(
Ja miałem takie cos w pracy, BARDZO DŁUGO.

> Hmm... mozna kompilowac na i686 jadro dla i586 ?? Jak to zrobic ??
> A mozna odwrotnie ?? na i586 kompilowac cos dla i686 ??

Teoretycznie tak.
Ale z tego co wiem najlepiej na i686 miec chroota i586 i tam pisac
--target=i586, inaczej na i686 --target=i586 wychodziła mi qpa ;-)
tzn kernel nie działał. (taki skrót myslowy)

Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service
				http://www.cs.net.pl