Ra + 2.4.22 + iptables... SNAT nie dziala :-/

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 7 Lis 2003, 09:15:22 CET

Witam,

Mam następujący problem:

Jest sobie serwer NAT z dwoma łączami na świat - oba łącza podpięte do
eth0 (tak tymczasowo musi być, niestety).

Chciałem zamiast MASQUERADE użyć SNAT. Do
/etc/sysconfig/firewall.d/ipv4/nat dodałem następujący wpis:

$iptables -t nat -A POSTROUTING -s 10.10.0.0/24 -o $OUTSIDE_IF \
  -j SNAT --to-source IP_SERWERA_1 --to-source IP_SERWERA_2

I wszystko niby działa, ale... nie działa https! Po prostu się łączy
łączy i w końcu umiera z powodu timeout'ów.

Jak tylko zmieniam na -j MASQUERADE to działa bez zarzutu, ale za to ludzie
marudzą że im jakaś gra nie znajduje serwerów, że GG raz działa raz nie i
inne dziwne bliżej nieokreślone przygody...

Jakieś teorie?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki