Zwiska sieci...

LinuxUser freegame w poczta.onet.pl
Sob, 8 Lis 2003, 00:34:37 CET

Nov 7 13:07:31 white kernel: eth0: Setting half-duplex based on
auto-negotiated partner ability 0000.

Nov 7 13:07:41 white kernel: eth0: Setting half-duplex based on
auto-negotiated partner ability 0000.

Nov 7 13:07:56 white kernel: Assertion failed! tp->tx_info[entry].skb ==
NULL,8139too.c,rtl8139_start_xmit,line=1862

Nov 7 13:08:06 white kernel: eth0: Setting half-duplex based on
auto-negotiated partner ability 0000.

Nov 7 13:08:16 white kernel: eth0: Setting half-duplex based on
auto-negotiated partner ability 0000.

co z tym fantem zrobic?
PLD 1.1 (2.2.25)
k.sieciowa: realtec, chodzi na module 8139too
siec oparta na hubach 10Mbit

może wystarczy dopisac do modules.conf po alias eth0 8139too
full_duplex=1???
pytam bo lepiej zapytac niz poźniej ukrywać się przed osiedlem dlaczego siec
nie działa:)
jak ustawic karte na full duplex? musze sciągać jakis programik na dyskietke
i w serwerze ustawic?
PLD zawiesiło mi sie juz 2-gi raz. Tym razem wiedziałem o której godzinie.
Siedziałem na ssh, kopiowałem plik na serwer, ściągałem od kolesia film. Nie
wiem co jest ale poprostu w jednym momęcie ciach... brak połączenia.
Podchodze do serwera, sprawdzam na nim wszystko działa. Nie zawiesił sie
normalnie tylko tak jakby zgubił siec. Diodki się swiecily na karcie i na
hubie ale sieci nie widział. Zresetowałem go bo spieszyłem się do szkoły i
nie miałem czasu na /etc/rc.d/init.d/networks restart - jak myślicie
pomogłoby???

Pozdrawiam
LU