rc-inetd

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 8 Lis 2003, 21:23:51 CET

Dnia sob 8. listopada 2003 20:51, grzes napisał:
> Co muszę zrobić aby uruchomić inetd?
> Zainstalowałem firebird który się dopisał do inetd.conf
> Ale rc-inetd podczas uruchamiania jedynie informuje, że są
> problemy...
>
> Pozdrawiam

znalazłem w instalce plik firebird.xinetd:

<plik>
# default: on
service gds_db
{
        flags                   = REUSE
        socket_type             = stream
        wait                    = no
        user                    = root
        log_on_success          += USERID
        log_on_failure          += USERID
        server                  = /opt/interbase/bin/gds_inet_server
    disable         = no
}
</plik>

A wpis w inetd.conf to:
gds_db  stream  tcp     nowait.30000      root
/opt/interbase/bin/gds_inet_server gds_inet_server # InterBase
(złamało się)

Mógłby mi ktoś pomóc w przełożeniu tego dla rc-inetd?!?
Jaki powinien być wpis w /etc/sysconfig/rc-inetd/firebird(?) ?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w histeria.pl                | więc mówimy tylko to co wiemy
gg: 1693035                              |