rc-inetd

grzes grzespt w pf.pl
Sob, 8 Lis 2003, 21:28:46 CET

Dnia sob 8. listopada 2003 20:30, Jakub \(mick3y\) Mikusek napisał:
> grzes naskrobał(a):
>
> Ja bym zaczal od rozwiazania problemow - moze wtedy sie uruchomi?

Niestety cyba za mało wiem, żeby zdiagnozować ten problem.
Ale czy to, że w /etc/sysconfig/rc-inetd nie ma żadnego pliku z
konfiguracją to może być dla niego problematyczne?

Pozrdawiam

--
Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy