Mysz z "lechtaczka"

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 8 Lis 2003, 21:26:11 CET

	Kupilem logitecha ps/2 z lechtaczka. Skonfigurowalem ja pod X'ami
jako IMPS/2 i ogolnie dziala. Niestety problem to ta lechtaczka. Jesli
ustawie w konfigutacji muszki Option "ZAxisMapping" "Y" to przy jej pomocy
moge wskaznikiem myszy poruszac w pionie co oznacza, ze Xserver obsluguje
ja poprawnie. Niestety nie umiem zmusic zadnej aplikacji do wspoldzialanie
z lechtaczka. Zalezy mi na przewijaniu okna w lyxu i mozilli. Z tego co
wiem te aplikacje to potrafia ale mi sie nie udalo. Jesli ktos wie cos na
ten temat to prosze o rade.

Pozdrowka

--