[OT] ile ludzi w sieci

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 9 Lis 2003, 11:10:30 CET

Dnia sob 8. listopada 2003 22:45, pbern w pbern.biz napisał:

> to sutawiasz minimum na lacze / ilosc userow... do tego dajesz gorny
> limit.. i tyle... htb to powinno zalatwic.
> Pozdrawiam
> Pawel Bernadowski
I to bez najmniejszego problemu. Niepotrzebne paragrafy w umowach ani bejzbol
:) HTB załatwi szystko - kwestia odpowiedniego dobrania wartości :) I wcale
nie potrzeba do tego iptables z jakimiś łatkami p2p - wystarczy do tego wtedy
spokojnie maszyna rzędu K6/300Mhz :)
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277