VLAN

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 9 Lis 2003, 17:11:44 CET

On Mon, 3 Nov 2003 pbern w pbern.biz wrote:
> w tym sek ze to ma dzialac ze switchami cisco serii 295x :)

Sęk? Żaden sęk. Prosta sprawa.
2950 obsługuje AFAIK _tylko_ dot1q

Linuxa z tymi switchami nie testowałem, ale z C3550, C3508 i C2924
chodziły wyśmienicie. To znaczy - 3508 miał problem taki, że nie chodziły
mi trunki, ale to było jakiś rok temu na świeżych modułach e1000, więc nie
wiem czy to nie moja wina. Miałem 15 minut na eksperymenty... więc
"troszkę" małe pole do manewru...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...