[OT] ile ludzi w sieci

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 9 Lis 2003, 17:24:38 CET

On Sun, 9 Nov 2003, Arkadiusz Chomicki wrote:

> wiesz co ?
> ja chyba nie rozumiem co ma dolny limit jesli lacza juznie ma wolnego
trudno to wytlumaczyc, napisze na przykladzie.
lacze 1mb... 20userow

dolny pulap predkosci dla kazdego usera == 32kbps,
max 256kbps... przy czym htb ustawiamy by pozwalalo zapozyczac pasmo gdy
jeden z userow nie pracuje.
gdy ktorys z nie pracujacych userow sie wlacza.. jest mu dawany transfer
od jednego z userow ktorzy juz ssaja.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz