laptop i rozmiar konsoli

krawiec krawiec w w-n.pl
Pon, 10 Lis 2003, 00:14:57 CET

o> Witam

o> Ten wyswietlacz obsluguje rozne rozdzielczosci i nie koslawi obrazu. W
o> instrukcji do laptopa nie znajde ani slowa o linuksie, bo byl robiony
o> pod windows. Kiedy podepne do laptopa normalny monitor obraz tez jest
o> malutki.

o> robilem wczesniej nie pomaga.

Nie wiem co to za laptop, ale ustaw w biosie to pomoze.
Dzieje siê tak dlatego, ¿e matryca ma jak¹œ rozdzielczoœæ i w inne
bedzie mniejsze i wtedy trzeba interpolowaæ, czyli jeden piksel
wyœwietlany jest przez 4 diodki np.

To nie jest linux czy windows to hardware ;)

--
Best regards,
 krawiec                            mailto:krawiec w w-n.pl