jak to zainstalowac?

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Pon, 10 Lis 2003, 14:19:07 CET

Użytkownik MIShKA napisał:
> witam
> sciagnolem sobie pld pldcd-0.26.iso i nie wiem jak to teraz zainstalowac , sciagnal sie plik rar i po razpakowaniu go mam takie katalogi:
plik jest iso, a rar potrafi je otwierać
> /boot
> /Ogg
> /tapety
> i leza dwa pliki:
> pldram, pldcd i nie maja rozszerzen
>
> jak to nagrac na cd zeby dalo sie zainstalowac pld???

Jak nagrać to już ci podpowiedzieli - jedna uwaga - to nie służy do
instalacji,
to jest gotowy system - on działa z płyty - nawet bez udziału twardego
dysku.
Udało mi się wprawdzie przenieść go na twardy dysk (ot tak dla sportu),
ale nie jest to bardzo prosta operacja.
Wymaga naprawdę sporo gimnastyki (zmiana konfiguracji) i jest sztywny -
trudno do niego coś dodać.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org