Od czego zaczac

Teodor neo7-17 w wp.pl
Pon, 10 Lis 2003, 23:16:47 CET

Witam
Mam pytanko. Od jakich pakietow zaczac aktualizacje systemu do Ac?
Mam troche dziwna sytuacje, bo musze sciagac pakiety za pomoca
przegladarki. A propos moze mi pomorzecie z innym zagadnieniem.
Otorz mam dostep do internetu poprzez serwer proxy. Wyglada to tak, ze
jesli w przegladarce nie ustawie tego serwera to nie polacze sie z
zadnym adresem. Pingi z konsoli nie dzialaja kompletnie, tak jak i
reszta programow uruchomionych z konsoli. Serwer proxy pracuje na porcie
8080. Czy jest jakas mozliwosc abym mogl miec dostep do CVS? Czy jest
mozliwosc abym mogl korzystac z CVS przez ten wlasnie serwer prox'y?

Pozdr
teodor

--
><><><[Jakub Krajniak ]><><><[ T e O d O r ]><><><><
> +48 608 778 165 | teodor (at) pld - linux . org  <
> PLD GNU/Linux user |                             <
Linux: Przekształca Twój mikrokomputer w stację roboczą.
Windows NT: Przekształca Twoją stację roboczą w mikrokomputer.