nieudany upgrade

Wto, 11 Lis 2003, 11:13:27 CET

On Tuesday 11 November 2003 11:01, Piotr Skwarna wrote:

> a moglbys rozszerzyc to root=<costam> ? bo man poldek nic mi nie dal :(

       --nodeps; --justdb; --force; --root;
           Ma takie znaczenie jak w przypadku RPM. Patrz następna sekcja.

Czyli, o ile się nie myle, poldek --root=/mnt/po_co_komu_dc_jak_jest_ac

Będzie instalował pakiety tak jakby w chrootcie /mnt/po_co_komu_dc_jak_jest_ac

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright