iso9660

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 11 Lis 2003, 15:01:17 CET

Użytkownik Michal Kochanowicz napisał:

> 1.5k.
Tzn. był ręcznie robiony?
Też próbowałem, ale nie dopilnowałem wszystkich powiązań i potem słałem
tu durne pytanie, dlaczego wget nie obsługuje ftp'a.
Moim zdaniem najlepsza metoda, to użyć gnerate-modprobe.conf i
wyrzucić/zakomentować te opcje, co do których _ma_się_pewność_, że są
niepotrzebne.
Po takiej operacji mój modprobe.conf waży 3,1 kB.

P.S. Zgadzam się - w tym przypadku - > alias iso9660 isofs.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org