polskie domeny[OT]

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 12 Lis 2003, 00:53:05 CET

Mniej wiecej Wed, Nov 12, 2003 at 12:01:00AM +0100, zainteresowany Michal Kochanowicz rzekl:
> Dla mnie to tylko kolejny sposób na nabicie komuś kasy. Bo jak ktoś
> będzie miał strond o np. książkach to teraz będzie "musiał"
> zarejestrować dwie domeny zamiast jednej.

A dla mnie na wk* adminów, tylko czekać, aż przyjdzie gość i będzie
chciał maila <Włodek.Żołądek w ułop.kłamie.pl> i nie wytłumaczysz, że
tylko w domenie, bo on jest klient i on WIE, że można mieć i koniec.
A jak nie, to pójdzie po prezesach, bo on tAkie pieniądze płaci, a ci
tam o ci mu najprostszego maila nie chcą zrobić :-//

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%