nfs i kilka maszyn

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Śro, 12 Lis 2003, 08:19:17 CET

Dnia wto 11. listopada 2003 23:58, Michal Kochanowicz napisał:

> A na terminalu /mnt/floppy i /mnt/cdrom to punkty mountowania tychże
> urządzeń via supermount-ng.
Dzięki.
Na Xterminalu to się napewno uda.
A co z montowaniem katalogu na serwerze?
Jak zorganizować montowanie podczas logowania się w X-ach.
Mój problem wynika z tego, że jest kilku userów i kilka maszyn.
Niezależnie kto z której maszyny się zaloguje powinien mieć
dostępne napędy z maszyny przy której siedzi.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy