[OT] ile ludzi w sieci

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 12 Lis 2003, 09:42:02 CET

Mniej wiecej Wed, Nov 12, 2003 at 09:24:00AM +0100, zainteresowany Jacek Osiecki rzekl:

> Jeśli choć jedna osoba zapoda kazę, to reszta ludzi w sieci Cię zabije... :)
> Ja przy 10 userach nie widzę szansy działania sieci bez HTB - a tylko 5 osób
> sobie zapuszcza osiołka, czasami jeden kazę...

iptables wytną mi kazę przecież i nie będę ciął całkiem, żeby nie
marudzili, tylko tak na 90%...

No będę się upierał, bo robiłem testy, oczywiście, że z htb czy cbq jest
wygodniej, bo nie trzeba obserwować co tam się wyprawia, ale DA SIĘ :-)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%