Sterowanie urzadzeniem

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 12 Lis 2003, 12:48:42 CET

	Mam klopot. Chce zrobic sterowanie urzadzeniem z kompa. Wumyslilem
sobie, ze mozna uzyc do tego portu rownoleglego. Jest tam 8 lini danych
d0-d7 dzieki ktorym mozna by  otwierac i zamykac 8 obwodow. Tu misja
rozwidla sie na dwa problemy:
1). Jak w PLD zapalac i gasic linie danych na wybranym porcie rownoleglym.
2). Czy ktos widzial schemat tego typu urzadzenia?
Bardziej zalezy mi na odpowiedzi na pierwsze. Z drugim poradze sobie nie w
ten to w inny sposob

Pozdrowka

--