[OT?] HTB z drugiej strony

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 13 Lis 2003, 09:55:05 CET

Witam,
wszelkie specyfikacje, howto oraz doswiadczenie potwierdzaja, ze HTB (i
podobne) dzialaja
na kolejce WYCHODZACEJ interfejsu.
Mozna owszem w przypadku routera modelowac ruch DOWN poprzez tworzenie regul
htb
na interfejsie lokalnym, ale mnie to nie zadowala.

Otoz prosty przyklad - mam na tym (PLD) 'routerze' postawiony jeszcze serwis
FTP i WWW i poczte.
HTB nie ograniczy mi ruchu generowanego przez wchodzacy FTP i przychodzaca
poczte.

Jak moge ograniczyc transfet tych uslug dzialajacych na lokalnym serwerze,
przy czym nie przechodzi to przez zadna kolejke wyjsciowa, na ktorej moglbym
postawic HTB (i inne).
Moze sa jakies inne rozwiazana?

---
Administator Systemu