Laptop, jeden interfejs sieciowy i różne konfiguracje - jak?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 13 Lis 2003, 14:41:37 CET

Dnia czw 13. listopad 2003 12:17, Tomasz Witek napisał:
[...]
> Zgodnie z duchem PLD to było by uzyc skryptu hwprofiles dostepnego w
> cvsie, Ja uzywam tylko ze on służy do wiekszych zadan. A tak po kótce:
>
> Nosze ze soba dysk i wkladam go w rozne komputery, jedna praca, druga,
> dom ....
>
> Rozne karty sieciowe, rozne graficzne, rozna konfiguracja sieci,
> drukarek, .....
>
> On mi to zalatwia.
Popróbuję. Mi by jednak wystarczyła tylko możliwość podniesienia przez ifup
aliasu na eth0, który to alias byłby konfigurowany przez dhcp. Ale chyba
już się odpowiedź pojawiła na liście :-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498