OT: rtl8180l + driverloader :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 13 Lis 2003, 19:54:29 CET

Dnia czwartek 13 listopad 2003 02:13, uho napisał:
> nowa metoda instalacji, z wykozystaniem sterownikow windowsa xp, pod
> linuxem powinno dzialac takze na 2.6.0
>
> http://xhost.one.pl/rtl8180l.html
>
> ps. moze sie komus przyda
DZIAŁA!!!!!! Jeśli przez ten miesiąc nie będzie problemów to spokojnie wydam
te 20$ na cały rok. A potem - nie wiadomo, jak to będzie. Póki co, jestem
cały szczęśliwy :-D

Dzięki.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498