OT: rtl8180l + driverloader :)

Konrad Lewandowski lewandek w diuna.eu.org
Czw, 13 Lis 2003, 20:40:23 CET

Łukasz Maśko wrote:

> DZIAŁA!!!!!! Jeśli przez ten miesiąc nie będzie problemów to
> spokojnie wydam te 20$ na cały rok. A potem - nie wiadomo, jak to
> będzie. Póki co, jestem cały szczęśliwy :-D

Nie jestem pewien - ale z tego co wyczytalem to przez rok masz prawo do
upgradeow - a nie prawo do korzystania ze sterownika - czyli jak nie
bedziesz nic za bardzo mieszal albo ten sterownik bedzie dzialal niezaleznie
od kernela to za te 20$ masz go do konca zycia.

k.