OT: rtl8180l + driverloader :)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 13 Lis 2003, 21:12:01 CET

Dnia czwartek 13 listopad 2003 20:40, Konrad Lewandowski napisał:
[...]
> Nie jestem pewien - ale z tego co wyczytalem to przez rok masz prawo do
> upgradeow - a nie prawo do korzystania ze sterownika - czyli jak nie
> bedziesz nic za bardzo mieszal albo ten sterownik bedzie dzialal
> niezaleznie od kernela to za te 20$ masz go do konca zycia.

No i jeszcze lepiej :D Dam znać, jeśli się zdecyduję kupić. A póki co - trwa
miesiąc testowy. Działa super - właśnie to przez tą sieciówkę wysyłam. A
sterownik niby jest niezależny od kernela, sam driverloader jest
kompilowany na źródłach kernela, jak na moduł przystało. Według
dokumentacji, powinien działać na kernelach zarówno 2.4 (mi działa)jak i
2.6 - czyli na jakiś czas spokój mam zapewniony. Za ten rok możliwe, że po
prostu technologia się zmieni i WiFi będzie zabytkiem ;-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498