SNORT

uho uho w xhost.one.pl
Sob, 15 Lis 2003, 09:19:08 CET

Cytowanie Marteen <marteen w go2.pl>:

> Czy ktos moze mi udostepnic configa do SNORTA??

konfiga latwo zrobic wg dokumentacji i oblukania rulsow, snort powinien dzialac
juz na standardowym konfigu, kwestia tylko interfejsu na jakim ma sluchac, to
juz wybiera sie za pomoca parametru demona

> Nie chce mi to co dzialac (nie loguje mi do plikow) gdzies robie blad.
> czy jest mozliwosc zapisywania logow do zwyklego pliku tekstowego??

zapis do pliku jest malodajny, gdy logi beda w bazie danych, to bedziesz mogl je
ogladac za pomoca takich bajerow jak ACID, Demarc, itd., co baardzo ulatwia
zarzadzanie wynikami ...

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer