Komunikat w logach - prośba o konsultację

uho uho w xhost.one.pl
Sob, 15 Lis 2003, 19:40:39 CET

Cytowanie Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Mam sieciówkę WiFi, pcmcia, na mało szczęśliwym chipsecie Realtek 8180. Jak
> wiadomo, średnio to chce pracować pod Linuxem. Ale dzięki opisom Tomasza
> Buziaka i oprogramowania driverloader udało mi się niedawno ją odpalić. I
> ogólnie działa. Ale jakoś nie tak idealnie, jak by się chciało.

pobaw sie wartosciami freq i rts, za pomoca iwconfiga, standartowa wielkosc jest
2432, driverloader ustawia off na oba parametry

> nawet darmowy), ale nie o to chodzi mi teraz. Moje pytanie dotyczy
> powyższych komunikatów - czy te błędy można jakoś wyeliminować, jeśli jest
> to zależne raczej od kernela? Kernel 2.4.22-1.4 z CVS-u. Oczywiście
> interesują mnie odpowiedzi konstruktywne, nie typu "zmień sieciówkę" ;-)

rozumiem ze tobie udalo sie odpalic linuxowe drivery na 2.4.22, ja zawsze
dostawalem segmentation faulta, grrrr

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer