Komunikat w logach - prośba o konsultację

uho uho w xhost.one.pl
Sob, 15 Lis 2003, 23:51:53 CET

Cytowanie Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:

> Nie, nie udalo mi sie :( Dziala na driverloaderze. Ale - z klopotami jak
> wyzej. Najlepsze jest to, ze na poczatku nie ma zadnych problemow, a im
> dluzej chodzi, tym wiecej problemow.

tak, mam podobne odczucia,
z poczatq winilem mojego providera, ogolnie driver chodzi normalnie, oprocz
obslugi transferu danych wychodzacych, transmija czesto staje, nie da sie nic
wyslac na ftp, ani podzialac przez ssh, mysle ze ta sytuacja sie poprawi !

jeszcze nic straconego, spogladajac na changelog, to prawie codzinnie wychodzi
nowa wersja driverloadera, na stronie realteka pojawily sie takze nowe wersje
sterow pod winde ixpe, moze z nimi bedzie lepej wspolpracowac

co do sterownika przeznaczonego dla linuxa, chodzi naprawde zadawalajaco, oprocz
pewnych sytuacji kiedy jest brak polaczenia z AePekiem, wtedy moj p4 zaczyna
sie smazyc, avg=100% i gdy nie wyladuje modulu z pamieci, poprostu dostaje
ladna zwiche,
na grupach przez przypadek sie natknolem na posta kola, ktoremu udalo sie
odpalic karte na kernelu pld cieciwy 2.4.20-10, moze na nim ci sie uda,
powodzienia

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer