watchdog w wydaniu software

Nie, 16 Lis 2003, 10:44:08 CET

On Sunday 16 of November 2003 10:39, pbern w pbern.biz wrote:
> Sprawdzal ktos skutecznosc tego.. ???
U mnie spisuje się nie najgożej.

> mam zainstalowalem watchdog`a.. i niby wszystko startuje,
> jednak 2 dni temu przydarzyl sie zwis, niestety nie jestem w stanie
> sprawdzic dlaczego system sie powiesil bo zatrzymanie nastapilo po
> wylaczeniu sysloger`a.
>
> W teorii powinien zadzialac wtedy watchdog i wymusic reset, niestety tak
> sie nie stalo... czy ktos z tym walczyl?
Soft watchdogowy nie wymusza resetu. Wysyła tylko co jakiś czas do kernela
informacje ,,żyjemy'' i jeśli kernel nie otrzyma tego sygnału w podanym
czasie to robi reboot. Oprócz tego watchdog sam probuje rebooty robić.

U mnie spisuje się ok przy dużych loadach choć są przypadki kiedy niewiele
daje (właściwie mam dwa limity w watchdog.conf - na load i na brak ramu).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux