Re: Re: PoXXczenie LAN-spece nie dali rady.ProXba o pomoc

boski_cinek@o2.pl boski_cinek w o2.pl
Wto, 18 Lis 2003, 01:03:15 CET

>A szkoda... takie fajne teksty mieli... "wyłączamy neta u klientów....
>bo tak"

A ile sie z nimi uzeralem, zeby mi zalozyli net: mialem miec do 6 listopada, a mi dzisiaj zalozyli. To przez tego ich szefa.

>A tak na serio wygląda jakby nie zaktualizowali u siebie
>firewall'a/systemu autoryzacji, lub mają firewall'a który całkiem
>przypadkiem przepuszcza tylko windę... (podbij sobie TTL'a na 128 i
>sprawdź czy będzie działało)

Ale wyglada na to, ze pod windami tez tylko www chodzi-moze cos zle skonfigurowali??

>PS.
>   Trzeba było zmieniać dostawcę :>

Niby na co? TePse juz mialem i dziekuje-niech sie w du** pocaluja ze swoim super fajnym i super tanim internetem
BC