DVD -> VCD

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 18 Lis 2003, 02:59:20 CET

Użyj dvd-rip http://www.exit1.org/dvdrip/  - perlowy front, ale full.

> Ty popatrz może w man mplayer i poczytaj o mencoder?
> Ale nie zrobisz z dvd mpeg... :-(
>
> Pozdrawiam
W źródłach mplayera jest skrypt - używa mplayera, mencodera, sox lub
toolame i vcdimagera - robi gotowe obrazy VCD, albo SVCD.
Trzeba dobrać video butrate, żeby się wpasować dokładnie, ale można użyć
defaultowego i określić wielkość płyty - tylko raz musiałem na 3x900 MB
grzać - zwykle 2x700 jest dość :).
_mencvcd_ się nazywa w folderze TOOLS.

mencvcd <nazwa_obrazu> dvd://1 -sid 10 -noburn -vfr 3 -sox
dvd://1 - tytuł, -sid 10 - język napisów (bez tego pójdzie bez napisów
chyba) -sox - użycie sox do dźwięku
Ponadto: mencvcd --help.
--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org