Re[2]: Sposób na wizualizację net traffic'u?

HUNTER pkowal w kk.kalisz.pl
Nie, 16 Lis 2003, 15:18:38 CET

Cześć Sławomir,

16 listopada 2003, 11:51, you wrote:

> [...]

O! Super :) Nic więcej w sumie na razie mi nie trzeba... Troche na
własne potrzeby poprzerabiam i będzie pięknie :)

> Jeśli chodzi o stronki w PHP:
> http://scripfm.sourceforge.net/
  A tu właśnie do ściągnięcia to co wyżej w działaniu :) Podoba mi się
  :) Chociaż w wolnym czasie pomyślę nad zubożoną wersją iptrafa, co
  to pokazuje w real time aktualne obciążenie interfejsu i każdego
  usera. Oczywiście w postaci belek na których napisane będą jego
  parametry.

PS. Dzięki wielkie za odpowiedzi :)

--
Piotr Kowalski - HUNTER